Kvall i Barcelona

Har precis planerat de kommande dagarna har i harligt varma Barcelona. Okej, arligt, det har stundtals framforts en del klagomal under dagen pa denna hetta, men klart vi gillar det.

Sa, det gick bra till sist. Men vi borjade morgonen med att missa bussen till Arlanda, stod och var precis pa vag att kliva pa fel buss nar vi upptackte misstaget och fick se var buss rulla ut fran Cityterminalen. Men var anda framme pa Arlanda med mycket tid kvar. Dar fick vi dock sta i varldens langsta ko (inte djuret) till sakerhetskontrollen. Kande paniken komma men da borjade det rora pa sig i ledet.

Min vaska ar alldeles for tung att bara omkring pa, jag ar inte riktigt gjord for det har med att packa latt och praktiskt, men men jag lar mig.

Hann kika lite pa staden men efter ca en timmes somn i natt orkade vi inte med mer, nya tag i morgon!

Roligt hostel ha vi hamnat pa ocksa forovrigt.

Ok, manga saknade prickar har men ni hanger med anda hoppas jag.

Hola from Barcelona!

Kommentarer
Postat av: Hilda

ÅÅÅ, VAD MYSIGT, VILL OCKSÅÅ BACKPACKA RUNT SOM EN LODIS OCH VARA HELT BORTA! :D tips från coachen: använd ¨ så har du iaf alla ä:n på plats :D när är du tillbaka i Sthlm?! PUSS

2011-09-11 @ 01:23:42
Postat av: melissa

ohhhh 6 dagar kvar :)

2011-09-11 @ 15:00:04
Postat av: Karro

Hilda: Ja det är sa härligt, hade varit grymt att ha dig här broschaaan! Japp, har tacksamt tagit emot det tipset som du ser :D Jag är tillbaka i Sthlm sent pa kvällen den 6. Pusskram



Melissa: Jaa, bara nagra fa dagar kvarrrrr till Italien!

2011-09-11 @ 23:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback