Nere

Nå Hilda, och ni andra som hittat till/tillbaka hit :), jag kom ner till Stockholm. En sisådär sex timmar senare än beräknat. Träsmak!!

Landade strax efter ett och inget expresståg gick längre. Inte en enda taxibil fanns att få tag på heller. Trodde det alltid fanns nån vid Arlanda?!! Aja till slut kom några, samtidigt som flygbussen men slängde mig in i en taxi, ville bara hem hem hem. Var så så trött på jobbet i går. Men fick som tur var en mjukstart då ingen där hade koll på att jag skulle börja mitt vik.

Tröttheten har hållit i sig i dag men har fått lite mer koll på vad jag ska göra och börjat komma igång.

Nämen kanske dags att sova då!

Låt just nu:
Five finger death punch - Bulletproof

Kommentarer
Postat av: Hilda

Hur går nya jobbwet då? :) och hur skönt är det med vår i Stockholm?!?! puss

2012-03-05 @ 10:10:35
Postat av: Karro

Nå, det var lite strul. Sajten jag skulle jobba med kommer inte igång förrän om några veckor så nu får jag hoppa runt på lite andra redaktioner fram till dess :p Jag har inte riktigt fattat att det börjar bli vår, först tyckte jag det var tråkigt att snön försvann. Men så länge det är som nu, torrt och soligt är det härligt :) Dock rätt kalla vindar och minusgrader fortfarande. Kom och kolla? Puss

2012-03-07 @ 17:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback