Nytt år för tusan

Jo men hörrni, ett försök till va!
Saknade min blogg helt plötsligt, så skakar liv i sidan igen.

Tiden går så fort hela tiden! Fattar inte att det snart är mars. Här i Stockholm har det varit vitt och fint de senaste veckorna men i helgen kom regnet och tog snön... Fick lite hopp om mer vinter ikväll när jag såg några vita flingor falla. Får väl se.

Det om vädret. Jag har till slut köpt en såndär smart telefon. Efter att ha funderat på vilken jag vill ha i veckor, månader, lång tid, slog jag till på en iphone. Och jag gillar!

Det är det för nu!

Så här ser jag ut nuförtiden, ok lite mer utväxt kanske.


Kommentarer
Postat av: Hilda

Du är så himla fiiin! Välkommen till apple-världen ;)

2012-02-28 @ 14:48:56
Postat av: Karro

Hihi tack bästa du! :)

2012-02-28 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback